duminică, 26 august 2007

În lumea Renatei Verejanu

Maxime şi cugetări


Uriaşă energie creatoare, omenia

În nici o boală astăzi nu încap

Liber să se nască nu poate oricine

Acum la modă e să fii cu toţii

Viaţa mi-e durerea după care-am plâns

Şi mă simt în toate-nvinsă, dar supusă nu pot fi

Accept un dor etern

Sunt datoare c-o iubire clipei în care voi muri

Al groazei strigăt cu chipul de femeie

Luaţi un interviu pentru presa mondială
De la înjurătura rămasă în mine din şcoală

Vorbeşte lumii clar să poată să te asculte

Rezervaţi-mi un veac doar al meu să fie

În propria ta glorie să nu te laşi să arzi

Abea când te urăsc - tu mă seduci

Pe ochii mei ard zile din veacuri viitoare

De parcă pană la naştere ne-am fi iubit

În trupul nostru treji sunt şi nepoţii

Şi-njurătura o adun din vorbe delicate

Şi gura, sărutată de toţi bărbaţii lumii

O hrincă mi-e de-ajuns pentru zece milenii

În carnea mea tânără - nici urmă de frică

Îmbrac pe trup o noapte, cea mai lungă-n an

În felul unui fulger să mă scrii
Cu versu-mi, peste-un veac dacă se-ntoarnă

Niciun comentariu: