joi, 25 septembrie 2014

Scriitorul Petre Rău la Chişinău


 
Petre Rău: (poet, publicist, editor, directorul Revistei BOEMA, Galaţi):  Pe poeta Renata Verejanu n-am cunoscut-o decât prin poze şi prin scris, până acum. În poze, am constat chiar azi, arată exact la fel. În scris, în schimb, am cunoscuto mult mai bine, pentru că am tot citito de câte ori am avut prilejul. Şi mi-am dat seama că am de a face cu o poetă deosebită, mi-a făcut şi plăcere să o avem în paginile revistei noastre. Cred că Dumneavoastră sunteţi mândri să aveţi o aşa poetă aici, şi nu numai aici, o poetă cunoscută pe plan internaţional. Este o  poetă cu trei laturi extraordinare: o latură patriotică, probabil pe care o cunoaşteţi mult mai bine Dumneavoastră, o latură spirituală profundă cu o sensibilitate deosebită, poetică, artistică, dar şi o latură de promovare a talentelor, şi în special a talentelor tinere. Am fost impresionat să aflu palmaresul Dumeaei, din acest punc de vedere, şi vreau să vă asigur că este un palmares deosebit, nici în România nu întâlneşti asemenea cazuri ca cel al poetei Renata Verejanu pe tărâm cultural.



Niciun comentariu: