sâmbătă, 14 iulie 2012

Un sac enorm de manuscrise aruncate

Uneori revin cu gândul  la sacul cu manuscrise aruncate de la balcon,
acum un an... Venise un membru al Cenaclului Grai Matern (dl Petru)
şi luându-mă cu vorba, după ce fiul a aruncat câţiva saci de manuscrise
scrise de mână, în speranţa că le am în variantă dactilografiată, selectate
într-un sac curat, enorm...Dar, din greşală, a aruncat şi sacul
cu vre-o 50 de manuscrise dactilografiate...
Le-am interzis la bărbaţi să aducă sacul aruncat...
Am zis că aşa a vrut Dumnezeu...
Dar iată că găsesc câte o recenzie internă la manuscrisele
respinse prin 1980-1982, unele dintre care au fost editate
abea în 2010-2012... O recenzie foarte frumoasă a Leonidei Lari...
Cu ştampila editurii... De unde s-a luat la mine?
Cum de nu am văzut-o atâţea ani?
Păcat că nu am văzut-o când Leonida Lari trăia...
Iată în asemenea clipe regret că am făcut-o pe eroul,
şi am lăsat zeci de manuscrise aruncate...

Niciun comentariu: