sâmbătă, 12 mai 2012

Sărbători sau zile de muncă

Toate aceste sărbători a lunii mai sunt zile în care poetul muncește foarte mult
căci se află pe linie dreaptă cu Festivalul-Concurs Internațional al
Talentelor Lumii ”Micul Prinț”, ediția a XIX...
și, noaptea, până la 4 dimineața își scrie cărțile...
Dar la 1 mai 2012 Renata Verejanu s-a gîndit că Ion Vatamanu ar fi împlinit doar 75 de ani...
La 5 mai - cu toată echipa de voluntari a mai vorbit despre Consiliul Europei,
care-și sărbătorește Ziua fondării sale...
9 mai - Ziua Europei (occidentalii, cred eu, nu au ales bine data pentru această zi)
căci e
Ziua sfârșitului unui război sângeros care a durat 4 ani
care unora le-a luat viața, altora - sănătatea,
și copiilor și nepoților acelor ostași nu le prea arde de veselie...
și mi-am amintit toate istoriile pe care mi le-a povestit tata,
când a văzut că nu mai are mult de trăit...
M-am gândit, cu părere de rău, că, deși ne îndepărtăm de război -
numărul așa zișilor veterani de război e încă mare...
pentru că cei care abea se născuse în anii războiului -
sau chiar după război - se cred și ei veterani...
Azi am trecut prin PMAN... prietenii mi-au făcut și câteva poze, dar aceasta e o altă istorie...

Niciun comentariu: