luni, 9 mai 2011

9 mai - în fiecare an





Moldovenii,
cei care sărbătoresc Crăciunul
pe stil nou şi pe stil vechi,
petrec revelionul pe stil nou şi pe stil vechi,
sărbătoresc la 9 mai
şi Ziua Victoriei,
şi Ziua Europei...

Noi, voluntarii, nu dispunem de timp să sărbătorim
mai ales în luna mai -
noi muncim pentru comunitate, pentru societate...

La tata, însă, mă gândesc ades...
Întors din marele război
(ziua victoriei urmează îndată după Sf.Gheorghe),
tatăl meu, Gheorghe,
a iubit-o mult pe mama mea, Ana,
şi au decis să mai aducă pe lume
şi după război nişte copii...
Aşa m-am născut eu,
o blondă,
care aveam să devin poetul Renata Verejanu,
alături de fraţii şi surorile mele -
foarte frumumoşi toţi, înalţi, doar că mai smoliţi...

Stau şi mă gândesc,
dacă tatăl meu Gheorghe nu se întorcea din război,
cum era Uniunea Scriitorilor
fără

Niciun comentariu: