marți, 16 decembrie 2008

Declaratia Universala a Drepturilor Omului

După şirul de manifestări, de proiecte, lansate şi implementate săptămânal,
duminică,7 decembrie 2008, am participat la Festivalul Voluntarilor
şi târgul de ONG-uri... din Moldova.
Din păcate, deşi sunt înregistrate mii şi mii de ONG, la târg au fost doar
vre-o cîteva, maximum un 10 ONG-uri... A fost o mare tristeţe...
mulţi donatori şi spălare de bani...

Am făcut şi noi o expoziţie cu Revista Micul Prinţ, am stat să vedem cui se dau premiile, şi, surâzând, am plecat să mai implementăm un proiect, cu încă 1000 de voluntari... Nu în săli de lux, nu la cald, ci în stradă, în ploaie şi vânt...

Marşul Voluntarilor pentru Drepturile Omului, acest foarte original proiect, l-am implementat luni, 8 decembrie 2008, pentru că la 9 decembrie 2008 deja eram cu un grup de lideri de la ONG-urile din reţeaua OMCT, pe drum spre Bucureşti...
Şi la 10 decembrie 2008 eram deja la Paris, acolo, unde 60 de ani în urmă,
la 10 decembrie 1948 a fost adoptată declaraţia Universală a Drepturilor Omului...

Renata Verejanu,
lider OMCT,
lider FMACCU