vineri, 31 octombrie 2008

joi, invitata la radioul national















Am venit, i-am felicitat pentru ca nu ne invita sa stam de vorba cu poporul, am vorbit fara nici o hartie mult, pînă ce se terminase si pelicula, am mers în sala unde sarbatoare era in toi dis-de-dimineata, am intrat intro hora... si am plecat...
Am mult de lucru, domnilor...
Ca mai apoi, întro duminică să ascult emisiunea şi să constat că Alina este un jurnalist de treabă, dar am mai descoperit cît de bine şi frumos vorbeşte liderul Societăţii Civile Renata Verejanu...
Puteţi asculta şi voi...
O poza de la Liceul Dante Aligheri:
priviţi printre trandafiri sau, altfel zis, copiii vazuţi printre flori

Renata Verejanu,
Consilierul de imagine
al Moldovei in lume

3 comentarii:

Anonim spunea...

I will not concur on it. I assume precise post. Especially the designation attracted me to review the sound story.

Anonim spunea...

Nice post and this enter helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.

Anonim spunea...

Well I agree but I dream the post should prepare more info then it has.