luni, 6 august 2007

esenta unui cetatean



Congresul Mondial al FMACU
Grecia… La şase luni o vizitez de două ori... Graţie acestui for pe nume UNESCO. E puţin sau mult pentru munca mea de voluntar? Nu importă care e mai darnic. Mereu am fost mărinimoasă. E o săptămână formidabilă.... Graţie delegaţiei române, şi în special a dnei Paula şi a Danielei, suntem întâmpinaţi de reprezentanţii Ambasadei Române. Nu zadarnic le-am propus în conducerea Federaţiei Europene... Totuşi românii bucureşteni sunt mai altfel decât românii basarabeni. Dar, suntem români şi punctum.Cum sosim la hotel – decid să deranjez şi ambasada R.Moldova. Să afle cine a sosit la Atena... Poate că se vor bucura că au însoţit un poet prin Atena, sau, cel puţin...
Domnul director al Ambasadei RM a fost de treabă. A spus că scrie şi el poezii.
Ce căldură ... Am zis, aşa, ca pentru mine: O secetă nebună peste un neam select. Ce gândeam peste cîteva zile de muncă la Congresul Mondial?E admirabil să fii cazată în hotel de 5 stele...în fiecare seară recepţie... discuţii cu 300 de personalităţi din peste 100 de ţări...şi dans pe malul mării...
M-am descătuşat, m-am dezlănţuit...Dansul este nebunia mea... Scutur din memorie toate gândurile cenuşii, risipesc din suflet tot surplusul de tristeţe... Cel mai grozav a fost dansul grecesc... M-am ţinut până la urmă...
Cred că i-am plăcut Atenei. Cum am plecat au şi început incendiile...


Ar trebui să vină B să stăm de vorbă, vre-un gând mai de valoare să-l desimineze prin intermediul radioului naţional.

Niciun comentariu: